lundi 14 décembre 2009

non sètz pas malauta, òc t'aimi

Sosténer qualqu'un que quita pas de trapar un argument per contunhar de se faire de lagui. aquò es quicòm de complicat. Pensavi qu'una visita al metge bastariá, qu'una informacion "objectiva" i a pas res, pas la pena de pensar que sètz malauta. E ben non! un metge pòt pas jamai èsser segur, alara dins son discors i a totjorn un trauquet que la logica destructiva s'i pòt engulhar.
quines que sián los arguments sèm embarrats dins una espirala infernala.

Pensatz que la responsa al lagui deu èsser epsicologic, alara disètz que que l'amor es totjorn present que demorarà per totjorn, que vos sostendrètz e mai dins la malautiá per cas que venga ( aquesta es imaginària).
a la fin de la dimenjada, sètz crevat, pas mai d'energia . Mas avetz fach de progresses dins l'argumentacion.

lundi 7 décembre 2009

Copenhague

Copenhague , per faire coma totes, ne cal parlar. sèm prestes nautres la pichòta populacion a faire d'esfòrces... ne fasèm ja: dempuèi las annadas 80 escampam pas las escobilhas coma o fasiam. Majam pas parièr, un pauc mens de carn, mai de fruchas e de verdura. Tornam prene las banastas coma o fasiá ma mameta quand se n'anava faire las crompas, zo la banasta sul braç e fai tirar.Puèi lo modernisme me faguèt utilizar lo plastic.
Ara quand escotam las prepausicions, se demandam ont es lo modernisme se es de tornar far coma dins lo temps: la tecnica nos a pas facilitat la vida alara?

mercredi 2 décembre 2009

caçolet

ai festejat los 40 ans coma pensi que se deu. per ièu, èra important. d'amics meus venguèron a l'ostal? cosinèri un caçolet: un eviniment perque fau pas tròp la cosina, alara dempuèi lo mes d'agost me prepari, lo faguèri 2 còps: lo primièr completament cramat que resistiguèt pas al forn; lo segond melhor mas las mongetas èran pas excellentas.
Anèri dins Tarn crompar de mongetas de l'òrt que closquèri, puèi las ai cogeladas.
Enfin tota una preparacion per un caçolet "délicat". es aquò que me diguèt un convidat
"délicat" per un caçolet ai compres qu'èra un compliment. En fach, fasiá pas pastura

mercegi aquí las doas personas que m'an ajudada, la primièra per aver susvelhat la caçòla dins lo forn, e la segonda per m'aver mostrat lo biais de lo faire.

mardi 1 décembre 2009

Amitié ou éthique

Mon amie, je vais l'appeler Elle, est fachée. Elle ne me parle que dans le domaine professionnel, pour tout le reste: le rideau est tombé.
Elle a un amant et un jour je ne suis pas allée la voir dans sa maison à lui et à sa famille. J'ai expliqué que c'était pour une raison éthique. En fait cela n'a rien élucidé du tout: depuis elle est fachée.
hypothèse 1 : je ne me suis pas rendue à l'invitation. Nous nous sommes tellement posé de lapins mutuellement qu'une fois de plus... pas de quoi se vexer!
hypothèse 2 : la phrase était crue et abrupte. C'est vrai mais nous utilisons et abusons l'une et l'autre de notre franchise... pas de quoi changer la règle !

Alors c'est le mot "éthique". Elle me faisait confiance, pensait que j'étais à son côté dans cette relation, que je la soutenais. Tout d'un coup elle a pensé que je la/les condamnais. Eh bien non!
Aller dans la maison de la famille était genant. C'était une intrusion dans une famille à son insu par quelqu'un qui savait quelque chose que la famillle ne savait pas. J'ai refusé d'allerdans cette maison par respect de tout le monde.
Je suis restée à ma place pour que la famille ne soit pas trahie; pour que la relation des deux amants reste ce qu'elle est: très belle.